کیبرد مجازی i.Tech
چت روم
درباره ما


سبحان بدیعی
با سلام.به وبسایت خودتون خوش اومدین.بنده سبحان بدیعی هنرجوی سال دوم رشته کامپیوتر هستم و در هنرستان حرفه ای ((عسگری))استان آذربایجان غربی در حال تحصیل ام و همواره سعی میکنم که این سایت رو به آخرین مطالب علمی دنیا آپدیت کنم و بیشتر مطالب در علوم سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر متمرکز بشه.ممنونم واسه حمایت های تمام عزیزان از جمله دبیران هنرستان، هم کلاسی ها و شما وبگردان محترم. Hey. Welcome to your website. Servant Sobhan badie second-year student in the School of Computer Science and am a professional ((Askari)) West Azarbaijan studying and I always try to update this website with the latest scientific world. and most of the content was focused on hardware and software. thank you for all the support for my loved ones, including school teachers, classmates and respected your browser.
ايميل : ss.badie@gmail.com


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 90
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 131119
تعداد مطالب : 378
تعداد نظرات : 2971
تعداد آنلاین : 1



  • تاريخ ارسال : جمعه 30 خرداد 1393, 13:1
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده : سبحان بدیعی

این دستگاه در واقع به ارائه یک کیبرد مجازی براق و جمع و جور می پردازد که می تواند به راحتی به شما امکان دهد با فناوری لیزر و مادون قرمز یک کیبرد داشته باشید این دستگاه در واقع دکمه ها و تصاویر کلید را شبیه سازی می کند و توانسته رقابت خوبی با تبلت ها و گوشی های هوشمند داشته باشد.از طرفی هم باید این دستگاه را با بلوتوث به گوشی هوشمند، رایانه شخصی، یا تبلت و گوشی هوشمند و … نصب کنید و شروع به کار کنید. شما بر روی دکمه ها می زنید و در سیستم نمایش داده می شود درست مانند وقتی که دارید با صفحه کلید خود کار می کنید.

 

کیبرد و تاچ پد مجازی Magic Cube

Magic Cube

تکنولوژی که Magic Cube روی آن کار کرده به عنوان یک کیبرد و تاچ پد کار می کند در واقع در این دستگاه شما می توانید حتی در تاریکی هم کارخود را انجام دهید. هر گونه دستگاهی که دارای بلوتوث باشد خواه گوشی هوشمند خواه پی سی یا تبلت و … همه قادر خواهند بود با این دستگاه به راحتی جفت شوند و با عملکرد مجازی از کیبرد مجازی دستور بگیرند.

6.-Celluon-Magic-Cube-Virtual-Keyboard

به طور کلی این دستگاه شبیه ساز یک کیبرد است که می تواند حدود 150 دقیقه امکان تایپ به شما دهد و دوباره باید آن را شارژ کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: کیبرد مجازی iTech, iTech, کیبرد و تاچ پد مجازی Magic Cube, کیبرد و تاچ پد مجازی , Magic Cube, پیش به سوی علم, سبحان بدیعی,
تبليغات